ניקוי מסטיקים עם מכונת שטיפה

אם נוריד את העיניים כאשר אנו צועדים ברחוב נגלה מגוון רחב של סוגים, מינים וצורות של מסטיקים שנלעסו ונזרקו על הרצפה. ראשית כמובן שנבקש מכם ללכת הביתה ולגזול לנו מהפרנסה ולחנך את ילדכם שלא יהיו חלק מן החגיגה. ומה בכל זאת נעשה עם המסטיקים שכבר נזרקו ונדבקו? יש פתרון, ניקוי מסטיקים ע"י מכשיר שטיפה ייעודי.

שטיפה בלחץ היא הפתרון הנכון והרלוונטי ביותר עבור בעיית הניקיון הקשה הזו שמפריעה לכל תושב ועובד ציבור ומקשה מאד על חיי המנסים לשמור על פני העיר נקיים. אם זאת שטיפה בלחץ על ידי מכונת שטיפה מתאימה בלחץ נותנת מענה רק לשמונים אחוז מהבעיה. לאחר שמכונת השטיפה בלחץ מסירה את המסטיק באמצעות דיזה רגילה או דיזה טורבו המסטיק נזרק לצד ו… עכשיו ידבק שוב במקום אחר.

לחברת מורן טכנולוגיות ניקוי יש פתרון לבעיה, פתרון פשוט שיתאים לכל מכונת שטיפה, גם אם כבר יש לכם כזו שלנו או אפילו של המתחרים. GUM BLASTER TOOL הוא הפתרון האולטימטיבי למטרת הסרת מסטיקים. קיט זה יתחבר למכונת השטיפה שלכם ללא בעיה, יתחבר לשואב פשוט ועם דיזה טורבו יעיף את המסטיק ישירות לשואב. פתרון אמריקאי זה הוא הפתרון היעיל, המהיר והפשוט ביותר להסרת מסטיקים בשטיפה בלחץ ושאיבה.