הודות לשימוש במכונות שטיפה בלחץ נחסכים המון משאבים בתעשייה וזאת בעקבות העובדה שהנקיון נעשה באמצעים הרבה יותר קלים לתפעול ובצורה יותר מהירה וחסכונית, בזמן, מים וכח אדם. בנוסף לכך, מכונות שטיפה בלחץ מים עשויות להתאים גם לשימוש ביתי, שכן באמצעות מכונות אלה ניתן להגיע אל תוצאות יעילות ומהירות של שטיפת רצפות ומשטחים נרחבים, בייחוד בדירות קבלן חדשות או בתים לאחר שיפוץ. מכונות שטיפה בלחץ – מה היתרונות שלהן? כיצד הן פועלות? למה לבעלי עסקים בתעשייה מומלץ מאוד שתהיה להם מכונה שכזו? המשיכו לקרוא.

כיצד מכונת שטיפה בלחץ מים פועלת?

מכונת שטיפה בלחץ מים היא מכונה המחוברת אל מקור מים, והמים הזורמים אל תוך המכונה עוברים דרך דיזה, אל אקדח ההתזה, כשזהו התהליך המגביר את עוצמת המים שיצאו מתוך המכשיר. בזכות העוצמה הרבה, המכונה מאפשרת לנו להתיז מים, עד כדי שכל לכלוך וכתם ייעלם.

מכונות שטיפה בלחץ - מה היתרונות שלהם?

היתרונות של מכונת שטיפה

מה למעשה הופך את מכונת שטיפה בלחץ או גרניק למבוקשת כל כך בתעשייה ובמקומות רבים גם בבית?
חיסכון במים – מכונת השטיפה אמנם עושה שימוש במים אך בהשוואה לצינור גינה מדובר בחיסכון של כשישים אחוזים של מים. כל טיפת מים המגיעה אל המכשיר מנוצלת היטב למטרת ניקיון וכך אין צורך בשימוש רב ובכמויות גדולות של מים.
חיסכון בעבודה – כאשר יש צורך להסיר כתמים עיקשים ולכלוך ישן אנחנו מוצאים את עצמינו מקרצפים ועובדים קשה עם כל הכוח. מכונת השטיפה מסירה בקלילות רבה את הלכלוך העיקש רק הודות ללחץ המים האדיר.
אין צורך בחומרי ניקוי חריפים – מכונת השטיפה לא חייבת חומרי ניקוי כדי לקבל את התוצאות האפקטיביות. אמנם אפשר בהחלט להוסיף חומרי ניקוי כדי להגביר את האפקט אך זה ממש לא יהיה הכרחי. מה שמסייע לנו לבצע את הניקיון גם באזורים שם אנחנו מעדיפים שלא לעשות שימוש בחומרי ניקוי חריפים או מסוכנים.
ניקיון בכל מקום – ניקיון ידני לא תמיד מצליח להגיע ולחדור לכל מקום. יש מקומות צרים עם כגישה מוגבלת, מקומות גבוהים, מעברים מסוגים שונים. בעזרת מכונת השטיפה ניתן להגיע לכל מקום ולנקות היטב בצורה יסודית.
חיסכון בכוח אדם – הודות לשימוש במכונת השטיפה ניתן לכסות במהירות רבה אזורים נרחבים כאשר הניקיון לא ידרוש כמעט שום טרחה. האדם שמבצע את העבודה צריך רק להפעיל את המכונה ולעבור בכל המקומות.

מעוניינים לזנוח את הדלי והסמרטוט בעסק ולשדרג למכונה שתהפוך את הניקיון בעסק להרבה יותר איכותי? שתחסוך לכם זמן עבודה, חיסכון רב במים ובכוח אדם? חברת מורן טכנולוגיות ניקוי כאן בדיוק כאן בשביל לענות לכם על הצורך הזה. עם וותק וניסיון עשיר בתחום מכונות השטיפה, צוות המומחים של מורן טכנולוגיות ניקוי יסייע לכם לבחור את המכונה המתאימה ביותר לצרכיכם. לתיאום פגישה חייגו 073-7833097