עדכון תקן של  ה-FDA בנוגע לניקוי וחיטוי 

ארגון ה- FDA (ארגון המזון והתרופות האמריקני) פרסם עדכון של תקן MFRPS, המכוון את תוכניות הבקרה המבוצעות במפעלים ובחנויות מזון על ידי המדינה והרשויות המקומיות.
הסטנדרטים מכסים תחומים שונים כגון: יסודות נורמטיביים משותפים, אכיפה, ניהול משאבים וכו'.
מאמר חשוב זה מוקדש למניעת זיהום, הודות לניקוי וחיטוי נאותים של אזורי הסיכון, כגון משטחים הבאים במגע עם מכונות לעיבוד המזון או אזורים בעלי סיכון לצמיחה בקטריאלית. בפרק זה ישנה התייחסות למניעה באמצעות סטנדרטים גבוהים של ניקיון וחיטוי.

מחוללי קיטור של חברת  Menikini

הודות למבנה שלהם והשימוש בנירוסטה (מותאם לתקני HACCP) אשר מאפשרים ייצור ללא הגבלה של קיטור יבש, מחוללי הקיטור עוזרים מאוד לתהליך הניקוי והחיטוי, וממזערים את שאריות המים שנותרו על פני השטח. פה המקום לציין כי "הלם תרמי" היא השיטה היעילה ביותר להרוג חיידקים, מכיוון ששיטה זו מתנהגת כמו "רוצח טבעי" עבור מזהמים שונים.
יתר על כן, הודות למגוון רחב של אביזרים סטנדרטים או מותאמים אישית, אנו מסוגלים להציע פתרונות לכל בעיה ספציפית.

מערכת לניקוי מסועים בקיטור

חברת מורן משווקת בימים אלו מערכות ניקוי בקיטור אוטומטיות לניקוי של מסועים מכל הסוגים עבור חברות יצרניות בכלל ותעשיית המזון בפרט.
שימוש בקיטור מאפשר ניקוי וחיטוי ברמה גבוהה כמעט ללא שימוש במים.

המוצרים של חברת KHD האנגלית מותאמים במיוחד לתעשיות המזון והפארמה ו"נתפרים" במיוחד לכל לקוח. KHD עובדת עם מיטב יצרניות המזון בעולם כגון Ferrero ,Nestle ועוד יצרניות מזון מקומיות ובינלאומיות, כמו כן נותנת מענה לחברות בתחום הפארמה והקוסמטיקה כגון  Loreal .
שילוב של מוצרי חברת KHD והקיטוריות התעשיתיות של חברת MENKINI הם הפתרון היחיד שנותן מענה מלא ואיכותי בכל הפרמטרים לניקיון מכונות ורצועות בתהליכי הייצור בתחום המזון.

 

המוצרים שלנו נבחנו בעשרות חברות ברחבי העולם ומאפשרים שיפור במדדי האיכות וכן עלייה במדד הפרודוקטיביות (ניקוי וחיטוי ללא צורך בעצירת פס הייצור או בהקצאת אנשים נוספים)
ניקוי בקיטור הינה טכנולוגיה יעילה לניקוי במים ואנחנו מבינים כיצד לרתום את פוטנציאל הניקוי של הקיטור על מנת להאיץ את המשאבים ולהפחית באופן דרמטי את השימוש במים ושפכים מבלי להזדקק לכימיקלים.
המערכות שלנו הינן מערכות חזקות ומגוונות אשר פועלות בתוך אזורי ייצור קיימים וזאת על מנת לאפשר למפעילים לעשות את עבודתם טוב יותר, מהר יותר ויעיל יותר.