ישנם מקומות כגון אולמות כנסים ובתי מלון המכוסים בשטיח וריפוד לאורך ולרוחב הרצפה, זהו חלק מהתדמית והאווירה של המקום. טקסטיל איכותי ומעוצב נותן תחושה של יוקרה מצד אחד, וחמימות מהצד השני. לעיתים מדובר בבדים מסוגים שונים בתכלית המכסים חלקים מהמבנה. דבר אחד משותף – את כולם יש צורך לנקות הבעיה היא שריפודים ובדים הם חומר רגיש ובעייתי. מצד אחד, כשהם נקיים ומבריקים הם יפהפיים ומושכים, מצד שני כשהם מלוכלכים, הם נראים מוזנחים ויוצרים תחושה של אבק והזנחה. ריפודים ושטיחים נוטים להתלכלך במהרה ויש לתחזק את ניקיונם על בסיס כמעט יומי. כיצד עושים את זה נכון? חברת מורן טכנולוגיות ניקוי בע"מ, המומחים בניקיון לתעשייה מציעה לכם מגוון מכונות לניקוי בדים, מכונות לניקוי שטיחים וריפודים ועוד מגוון גדול של פתרונות ניקוי מתקדמים וציוד ניקוי מקצועי.

טכנולוגיה מתקדמת לניקוי ריפודים

במקומות רבים הריפוד והבד הוא חלק אינטגרלי מהמקום גם כאשר הבדים הינם "דוחי כתמים", לכלוך מסוגים שונים חודר לעומק הבד, וגורם לו להיראות מוזנח וחסר ברק. ניקוי פשוט של פני שטח הריפוד פשוט אינו מספיק. הלכלוך חודר את השכבה החיצונית ונשאר בתוך סיבי הבד. יש צורך לשאוב את כולו באמצעות מכונה לניקוי ריפודים. ניקוי באמצעות הזרקה או הקצפה של חומרים מותאמים, על ידי מכונה להזרקת או הקצפת חומר, מנקה מידית את שטח הבד, חודרת לעומק, ומורידה את הכתמים הקשים ביותר.

ניקוי בדים ומוצרי טקסטיל

הריפוד נותר נקי ומבריק, מכונות הניקוי יעילות וחסכוניות בזמן. גם זמן ייבוש הבד הוא קצר באופן משמעותי ולא צריך לחכות למועד ניוחד בו אין אנשים או אירועים, אפשר לנקות באופן מידי ולא להמתין עד שהלכלוך יבלוט רק כך ניתן לנקות כמות גדולה של בד מכל הסוגים. משתלם לכם בטווח הארוך תהליך הניקוי עם מכונת הזרקה והקצפה הוא תהליך פשוט ומהיר אתם לא צריכים לעשות הרבה מבחינה פיזית אלא רק לשים את החומרים הנכונים במינו הנכון וזהו, המכונה תעשה את שלה, תחדור לעומק הבד ותנקה אותו מבפנים. מכונה משוכללת, חזקה, עם אחריות מהיצרן היא השקעה משתלמת שתחסוך לכם הוצאות מיותרות בהמשך. כיום, מכונה לניקוי שטיחים או ריפודים היא חלק מהצלחת העסק שלכם.