ניקיון של שטחים רחבים ע"י מכונת טיאוט למרחבים גדולים

ניקיון רצפה ניתן לעשות בדרכים רבות, כל אחד והשיטה המועדפת עליו. ככל שהשנים עוברות כך מופיעים בתעשייה עוד ועוד פתרונות יצירתיים לניקיון רצפות מסוגים שונים.
אך כשאנו מעלים בראשנו מחשבה על ניקיון רצפה, אנו חושבים בעיקר על המרחב הפרטי שלנו. אך ניקיון יש לערוך גם במרחב הציבורי שסביבנו ובאזורים גדולים כמו מקומות עבודה, מחסנים, רחבות ותעשיות. מוצרי ניקיון בסיסיים לא נועדו לניקוי משטחים בסדר גודל מעין זה, וחברות שונות החלו מייצרות פתרונות לסוג זה של ניקיון.

מהי מכונת טיאוט?

מכונת טיאוט היא מכונת ניקיון המיועדת למרחבים הדורשים היקף ניקיון גדול. בראש ובראשונה משמשת מכונת טיאוט לניקיון לכלוך יבש על הרצפה, במרחבים גדולים. בנוסף, כאשר קיים צורך לשטוף מרחב מסוים, בעיקר כאשר מדובר במשטחי חוץ, הלכלוך הוא בדרך כלל גדול מאחר והם חשופים. הלכלוך שהתאסף על המשטח לא מאפשר לשטוף אותו ונוצרת בעיה.

ניקיון ראשוני של לכלוך זה בדרך כלל לא ניתן לבצע באופן ידני. בנוסף לכך ישנם משטחים אשר לא ניתנים כלל לשטיפה בגלל שהם לא מיושרים מספיק, או מרחבים מיוחדים כגון כאלו העשויים אספלט. כאן נכנסת לפעולה מכונת טיאוט או מטאטא מכני. היא פותרת את הבעיה בכך שהיא מטאטאת ומנקה את המשטח בצורה הטובה ביותר ולאחר השימוש בה ניתן לשטוף את המרחב ללא בעיה או, במקרה של אספלט למשל, מכונת טיאוט מותירה את המרחב ברמת הניקיון האופטימלית אליה יכול להגיע.

מכונות טיאוט של מורן טכנולוגיות

חברת "מורן טכנולוגיות ניקוי מקצועי" מספקת ללקוחותיה מגוון מכונות טיאוט עמידות, חזקות ואשר מספקות תוצאות בלתי מתפשרות. הן מיוצרות באיטליה ונבנות בטכנולוגיה מתקדמת ומחומרים עמידים לאורך זמן. הן זמינות עבור הלקוח במגוון גדלים- מכונת טיאוט קטנה, מכונת טיאוט בינונית או גדולה, לכל סדר גודל של משטח, מחסן או רחבה. טווח המחירים משתנה גם הוא, עבור לקוחות בעלי תקציבים שונים, וניתנת גם הבחירה בין מכונה לשימוש ידני ובין מכונת טיאוט רכובה

מכונת הטיאוט של FIORENTINI

Fiorentini הינה יצרנית איטלקית של מטאטים תעשייתיים רכובים איכותיים. הם נמכרים בחברת "מורן טכנולוגיות ניקוי מקצועי" מעל ל-20 שנה ולאורך השנים הוכיחו שוב ושוב את חוזקם, אמינותם ופשטות הפעלתם.
אלו מכונות מאסיביות ובעלות מערכות הידראוליות מתקדמות ביותר, המתאימות לעבודה ארוכה ומאומצת.

מכונות הטיאוט של EUREKA

מורן טכנולוגיות מחזיקה גם את מוצריה של חברה איטלקית נוספת, מכונות טיאוט Eureka, אשר מייצרת ברמה גבוהה ואיכותית ובעלת ניסיון מוכח של יותר מ-40 שנה בשוק מכונות הטיאוט.
כל דגם, כל מכונת טיאוט של החברה עשויים חומרים בעלי חוזק מיוחד, המבדילים אותה משאר מכונות הטיאוט בשוק. המכונות גם מפגינות ביצועים יוצאי דופן שלא משאירים מקום לספק לגבי טיבן.
החברה מייצרת מגוון מכונות- החל ממטאטאי דחיפה פשוטים אשר עלותם נמוכה, ועד מטאטאים רכובים לרחבות מסחריות או חיצוניות. במידה וישנו קושי בבחירת הדגם המתאים של מכונת טיאוט, תמיד ניתן להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו במורן טכנולוגיות ניקוי מקצועי.